Usch fy blä!

Hejsan då ja !

Idag vakna vi sent, karlen och den lille är iväg på jobbet.
Har vatt inne i stan och hämtat nyklen till den nya lägenheten =) (den stank)
Men vilket fall, jag fick ta bussen in !!!!
Gud trodde jag skulle döö. HATAR ALLT SOM HAR MED BUSSAR ATT GÖRA!
De värsta va den var FULL !!!!
Och bussen från näsbyt är inte luktfri !
Men men väl inne i stan hitta jag min egen lilla väg till den nya lägeneheten , gud va kul, vill flytta nu nu nu !

Emma, den lyxsen är i malmö och shoppar idag, fick skicka sändebud med henne!

Träning ikväll, skojjsigt !



Så här sitter jag o Gucci och myser i soffan och äter vinddruver ska nog ta och kolla på en film ?!
 
Sommar längtar som fasen till sommar !
Någon som vill med ut o luffa , eller varför inte en runda till spaninen, grekland ? Kanske USA ?

Nej drömma kanja ju alltid, Cya !

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej! Kul att du har hittat till bloggvärlden;) Ska ni flytta igen? Var inte maklägenheten bra? :/ puss

2009-02-19 @ 16:36:20
URL: http://monisalisan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det e val inget fel pa Nasby bussen!! :)

2009-02-20 @ 00:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0