Ny dag ny tid !

Hejsan ! Allt bra idag då, både vatt arg sur och gla =) ( lite träningsvärk på råga av allt ) Börjde bra i morse sov länge, upp, sen var de dags att köra till hlm på jobb ett par timmar =) distansapoteket idag ja ! De var skoj att komma tebax dit, de var länge sen=) Hemvägen JA! Bensinstopp, bilen stanna mitt ute ingenstans! Arrrrgh !!! En timme tog de innan jag kom hem, tur var kunde minna komma och rädda mig !! Kommer hem, börja packa direkt =) NU börjar de komma ngnvart, Jonathan har packat med en hel del medans jag jobba och satt fast ute i den kalla öknen. Vi ska flytta från marklght, in till stan för vi behöver större plats =) Men vi kunde inte ha de bättre än vad vi har redan =( Vi har skaffat vårt första hemnr tillsammans =) Super enkelt dessutom, känns stort! Jahaa, sista kvällen här då!  Får väl ta en öl på de ! Sen ska vi nog ner till den nya nu och packa upp lite så jag kan laga mat till alla som ska hjälpa till i morgon =) Potatisgratäng & Kassler!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med flytten Kram Eva

2009-02-20 @ 21:35:53
URL: http://wea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0